Julafton och Richard gästbloggar.

Hej!

Här kommer en varm julhälsning till alla er där hemma. Vi saknar er och den julvärme man inte kan få från solen, utan från släkt och vänner. Tills vidare får vi nöja oss med 50 grader i solen, 35 i skuggan och 30 i vattnet.

Vi ska alldeles strax gå och äta SVENSK julmat! Jag är lyrisk. Janssons frestelse står och doftar så detta blir inget långt inlägg. Men jag vill tacka alla som kommenterar och skriver till oss på olika sätt, det är jätteuppskattat.


Ha en så god jul allihopa så skriver vi här snart igen!






Säg vad du tycker
Postat av: Amanda

Åh, vad fina ni är! :) Det ser så härligt ut.

2009-12-24 @ 22:30:06
Postat av: Anonym

haha älskar bilderna, men jag menar vem älskar inte att se ett sånt snyggt par med de små söta luvorna på;)

2009-12-27 @ 19:34:03

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0