Jag fran varmen..

Nu sitter jag och Richard vid varsin dator nere i lobbyn. Vi vantar pa Basse och Amanda, vi ska ga och ata bara vi fyra.

Igar tog vi en longtailboat ut pa havet. Forst fick vi stanna vid en boj pa havet, dar fick vi en pase med brod att mata fiskar med. MASSOR av fiskar. Det var manga i olika farger som simmade upp till ytan. Fiskarna var inte skygga alls och at direkt fran min hand. Hade jag velat hade jag kunnat ta upp en hand full med fiskar. Det var en riktigt cool upplevelse. Sen akte vi vidare till Bon Island som var en lite udde med strand runt om och en liten resturang. Dar lag vi en oas i kristallklart vatten vatten och mos. Senare akte vi vidare till en annan o med en lang strand. Dar at vi och badade i ett om mojligt annu vitare och kristallklarare vatten.



MASTE GA! HEJDA

Säg vad du tycker
Postat av: Fia

Hmmm ... inte alls avundsjuk ... ^^)

2009-02-20 @ 14:41:28
URL: http://ingalediganamn.blogg.se/
Postat av: Sara

åh, vad härligt allt verkar!!

2009-02-24 @ 12:29:29
URL: http://onebreath.blogg.se/

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0