Paltkoma

Idag firar min bror och Amanda tre år. Grattis till dom!:)  Det har vi firat med inbakad fläskfilé med potatiskroketter och till efterätt kladdkaka.. mumma. Men det är inte bara bra, jag sitter i paltkoma och det är inte skönt.  När jag skar bort fettet från fläskfilén så stog kissan min och tiggde. Så hon fick resterna och jag kan säga att hon ligger även hon i paltkoma sen sju. haha, stackarn!

Trots att jag har sprungit och motionerat så mycket de senaste veckorna så går jag fortfarande inte ner i vikt. Blir lite besviken när vågen snarare visar mer än mindre..

Nu ska jag gå och svulla i soffan.


/Sanna

Säg vad du tycker
Postat av: ..

Sanna, du behöver ju inte gå ner i vikt =) Men du vet när man tränar går man ofta upp i vikt, muskler väger ju mer än fett.. Ta fram ett måttband isf om du vill se att något händer med träningen =) Hoppas allt är bra tjejen!

2009-02-13 @ 07:24:55

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0