Torsdagsprat

Idag har jag haft sån enorm överskotts energi hela dagen så jag trodde att mina vänner skulle få krupp på mig. Resultatet blev att jag i stortsett deckade i soffan när jag kom innanför dörren. Men sen var det bara upp och hoppa igen för jag och pappa skulle åka och hämta mina tapeter som är jätte jättefina! Får lägga upp en bild sen!

Idag testade jag en maträtt jag inte ätit förut och det var koskos (stavning?) och falafel. Jag tyckte det var gott medans mina familjemedlemmar inte tyckte lika som mig, tyvärr!

Imorgon ska jag tvinga med min kära pojkvän till IKEA. Han kommer inte att bli så glad nej. Men jag misstänker att jag får åka in först sen får han hämta mig med alla mina nya grejor! ;D

Idag pratade jag med en kär vän som jag inte hade pratat med på så länge, och varje gång så blir jag lika glad!
Tack för att du lyser upp min dag dom där små stunderna någon gång i halvåret!

Säg vad du tycker
Postat av: R

Jag har ju sagt att jag inte ska med till IKEA! :

2008-02-07 @ 22:39:49
URL: http://BackmanSanna.blogg.se
Postat av: Linken

de roliga e att du haft samma energi idag(fredag) :P

2008-02-08 @ 22:57:27

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0